In l'industria muderna è in a vita di tutti i ghjorni,magneti di neodimiu cù gancighjocanu un rollu sempre più impurtante. Da u sollevamentu di piccule parti in i laboratori di fabbrica à l'appiccicazione di pale è cucchiai in e cucine di casa, risolvenu parechji prublemi di sospensione è fissazione di oggetti cù u so forte magnetismu è u so cuncepimentu di ganci praticu. Sapete veramente cumu sceglie trà a larga varietà di ganci in u mercatu?
Quali fattori chjave devenu esse cunsiderati quandu si calcula a forza di trazione ? Quali sò i vantaghji di i sfarenti tippi di ganci in l'applicazioni industriali ? Quali parametri chjave è esigenze tecniche devenu esse ammaestrati ? Quandu si compra per a prima volta, cumu evità quelle "trappule" cumuni ? Sè avete queste dumande, u cuntenutu seguente vi darà un'analisi cumpleta, vi purterà à capisce prufundamente i magneti di neodimiu cù ganci, è vi aiuterà à fà a scelta più curretta.
Guida di Calculu di a Forza di Trazione è di Selezzione per i Magneti di Neodimio cù Ganci
Prima di tuttu, in termini di calculu di a forza di trazione, u core hè di fighjà i "requisiti di carica effettivi" è u "coefficiente di attenuazione magnetica". A forza di trazione nominale hè u valore massimu in cundizioni ideali, ma in l'usu reale, deve esse scartata. Per esempiu, se a superficia hè irregulare (cum'è una piastra di ferru arrugginita), u magnetismu diminuirà di 10%-30%; se hè appesu orizzontalmente (cum'è u latu di una porta di ferru verticale), deve esse stimatu cum'è 60%-70% di a forza di trazione nominale; se a temperatura ambiente supera l'80 ° C, u magnetismu di i magneti in neodimio diminuirà significativamente. Per scenarii di alta temperatura, un mudellu resistente à a temperatura (cum'è N38H) deve esse sceltu, cù un margine supplementu di 20%. In poche parole, a forza di trazione effettiva necessaria calculata deve esse almenu 30% più grande di u pesu di l'ughjettu chì vulete appiccà per esse sicuru.
Quandu sceglite, prima determinate u scenariu: s'ellu hè per alzà pezzi in l'officina (chì richiede qualità industriale cù fibbie di sicurezza) o appiccà arnesi in casa (quelli ordinari cù rivestimentu antigraffiu sò sufficienti). Per l'usu in bagnu, un mudellu nichelatu impermeabile deve esse sceltu per evità a ruggine è a smagnetizazione.
Fighjate u disignu di u ganciu: se a capacità di carica supera i 5 kg, hè megliu sceglie un ganciu furmatu integralmente. Quelli saldati sò faciuli à cascà sottu à una forte forza di trazione; se avete bisognu di cambià di pusizione spessu, i ganci cù funzione di rotazione sò più flessibili.
Ùn trascurate micca a dimensione di u magnetu: per i magneti di neodimiu di a listessa qualità (cum'è N38), più grande hè u diametru è più grossu hè u spessore, più forte hè a forza di trazione. Sè u spaziu d'installazione hè limitatu, a priorità deve esse data à e qualità più alte (per esempiu, N42 hà una forza di trazione più grande di N38 di a listessa dimensione).
Infine, un ricordu: ùn vi limitate micca à fighjà u prezzu quandu sceglite. I prudutti à bassu prezzu ponu aduprà materiali riciclati cum'è core magneticu, cù etichette di forza di trazione false è sò faciuli da smagnetizà. Spenda un pocu di più per sceglie i pruduttori regulari, almenu per assicurà chì a forza di trazione nominale ùn differisce micca assai da i dati di prova effettivi.
Tipi cumuni di ganci di magneti di neodimiu cù ganci è a so paragone industriale
U primu hè u tipu di ganciu drittu. U corpu di u ganciu hè drittu, è a forza hè stabile. Hè spessu adupratu in l'industria per appiccà accessori di stampi è picculi tubi d'acciaiu. U svantaghju hè a scarsa flessibilità; hè faciule da scuzzulà s'ellu hè appesu di traverso.
Ganciu rotativu. U ganciu rotativu pò girà à 360 gradi è hè adupratu per alzà pezzi in l'officina è appiccà arnesi nantu à a catena di montaggio. Ùn ci hè bisognu di spustà u magnetu quandu si aghjusta l'angulu. Tuttavia, u pesu portante ùn deve micca superà i 5 kg, altrimenti u ganciu hè faciule da allentà.
Ganciu pieghevole. Pò esse piegatu quandu ùn hè micca in usu, adattatu per appiccà picculi arnesi cum'è chiavi è calibri accantu à e macchine utensili per risparmià spaziu.
Per u travagliu pesante, sceglite ganci dritti; per a flessibilità, sceglite ganci rotanti; per risparmià spaziu, sceglite ganci pieghevoli. Sceglie secondu i bisogni effettivi di l'attellu hè sicuramente currettu.
Parametri chjave è requisiti tecnichi per a persunalizazione in batch di magneti di neodimiu cù ganci
Unu hè u gradu di prestazione magnetica. Da N35 à N52, più altu hè u numeru, più grande hè a densità di flussu magneticu è più forte hè a forza di trazione. Per l'usu industriale, si deve cumincià almenu da N38. In lochi spessu umidi cum'è i bagni, i ganci in acciaio inox devenu esse scelti per una migliore durabilità.
Requisiti tecnichi: u rivestimentu deve esse uniforme, nichelatu o in lega di zincu-nichelu. A prova di nebbia salina deve passà almenu 48 ore per ùn esse faciule da arrugginisce. A cunnessione trà u magnetu è u ganciu deve esse ferma. Quelli saldati ùn devenu micca avè false saldature, è quelli furmati integralmente sò più affidabili. Inoltre, per a resistenza à a temperatura, i mudelli ordinari ùn devenu micca superà l'80 ° C. Per l'ambienti à alta temperatura, devenu esse scelte e serie M o H, altrimenti, sò faciuli da smagnetizà. Solu quandu questi rispondenu à i standard pudete aduprà cun fiducia.
Cumu Evità Questi Cinque Errori Cumuni Quandu Cumprate Magneti di Neodimio cù Ganci
Prima, ùn vi limitate micca à fighjà a forza di trazione nominale. Dumandate à u fabricatore i dati di prova attuali. Certi cù etichette false ponu differisce di a mità, ciò chì causerà sicuramente prublemi quandu si appendenu oggetti pesanti.
Siconda, ignurate u materiale di l'amo. Sè cumprate ami di ferru per risparmià soldi, si arrugginiranu è si romperanu in un ambiente umitu in dui mesi. Sceglite almenu ami nichelati o in acciaio inox.
Terzu, ùn verificate micca u prucessu di rivestimentu. Solu dumandà "s'ellu hè placcatu" hè inutile. Duvete dumandà u rapportu di a prova di spruzzatura di sale. Ùn toccate micca quelli chì sò stati usati in menu di 48 ore, altrimenti, si arrugginiranu quandu sò usati in mare o in l'officina.
Quartu, scurdatevi di a temperatura ambiente. I magneti di neodimiu ordinari si smagnetizeranu quandu a temperatura supera l'80 ° C. Per i lochi cum'è accantu à i forni è e caldaie, duvete specificà un mudellu resistente à a temperatura (cum'è N38H).
Quintu, siate pigri è ùn pruvate micca i campioni. Prima di cumprà in massa, pigliate uni pochi per pruvà a capacità di carica è verificà a fattura. Ùn aspettate micca chì a merce sfusa ghjunghji per scopre chì i ganci sò storti o i magneti sò crepati, ciò chì renderà i ritorni è i scambii assai problematichi.
Ricurdatevi di sti punti, è ùn piserete micca e grande mine.
U vostru prughjettu di magneti di neodimiu persunalizati
Pudemu offre i servizii OEM/ODM di i nostri prudutti. U pruduttu pò esse persunalizatu secondu i vostri bisogni persunalizati, cumprese a dimensione, a forma, e prestazioni è u rivestimentu. Per piacè, furnite i vostri documenti di cuncepimentu o diteci e vostre idee è a nostra squadra di R&D farà u restu.
Altri Tipi di Magneti
Data di publicazione: 07 d'aostu 2025