Chì sò i magneti di neodimiu

Cunnisciutu ancu simpliciamente cum'è un magnetu neo, un magnetu di neodimiu hè un tipu di magnetu di terre rare cumpostu di neodimiu, ferru è boru. Ancu s'ellu ci sò altri magneti di terre rare - cumpresi u samariu-cobaltu - u neodimiu hè di gran lunga u più cumunu. Creanu un campu magneticu più forte, chì permette un livellu superiore di prestazioni. Ancu s'è vo avete intesu parlà di magneti di neodimiu, però, ci sò probabilmente alcune cose chì ùn sapete micca nantu à questi populari magneti di terre rare.

✧ Panoramica di i magneti di neodimiu

Cunnisciuti cum'è u magnetu permanente u più forte di u mondu, i magneti di neodimiu sò magneti fatti di neodimiu. Per mette a so forza in perspettiva, ponu pruduce campi magnetichi finu à 1,4 tesla. U neodimiu, benintesa, hè un elementu di terra rara chì presenta u numeru atomicu 60. Hè statu scupertu in u 1885 da u chimicu Carl Auer von Welsbach. Dittu chistu, ùn hè statu chè guasi un seculu dopu chì i magneti di neodimiu sò stati inventati.

A forza senza paragone di i magneti in neodimiu li rende una scelta eccellente per una varietà di applicazioni cummerciali, alcune di e quali includenu e seguenti:

ㆍDischi rigidi (HDD) per computer

Serrature di e porte

Motori elettrici per automobili

Generatori elettrici

Bobine vocali

ㆍUtensili elettrici senza filu

ㆍServosterzo

ㆍAltoparlanti è cuffie

Disaccoppiatori di vendita al dettaglio

>> Cumprate i nostri magneti in neodimiu quì

✧ Storia di i magneti di neodimiu

I magneti di neodimiu sò stati inventati à l'iniziu di l'anni 1980 da General Motors è Sumitomo Special Metals. L'imprese anu scupertu chì, cumbinendu u neodimiu cù piccule quantità di ferru è boru, eranu capaci di pruduce un magnetu putente. General Motors è Sumitomo Special Metals anu tandu lanciatu i primi magneti di neodimiu di u mondu, offrendu una alternativa ecunomica à altri magneti di terre rare in u mercatu.

✧ Magneti in neodimiu VS magneti ceramici

Cumu si paragunanu esattamente i magneti di neodimiu à i magneti ceramichi ? I magneti ceramichi sò senza dubbitu più economici, ciò chì li rende una scelta pupulare per l'applicazioni di cunsumu. Per l'applicazioni cummerciali, però, ùn ci hè micca sustituzione per i magneti di neodimiu. Cum'è digià dettu, i magneti di neodimiu ponu creà campi magnetichi finu à 1,4 teslas. In paragone, i magneti ceramichi generalmente producenu campi magnetichi cù solu 0,5 à 1 teslas.

I magneti di neodimiu ùn sò micca solu più forti, magneticamente, cà i magneti ceramichi; sò ancu più duri. I magneti ceramichi sò fragili, ciò chì li rende suscettibili à i danni. Sè lasciate cascà un magnetu ceramicu in terra, ci hè una bona chance chì si rompa. I magneti di neodimiu, invece, sò fisicamente più duri, dunque sò menu propensi à rompe si quandu sò lasciati cascà o altrimenti esposti à stress.

Da l'altra parte, i magneti ceramichi sò più resistenti à a currusione chè i magneti in neodimiu. Ancu quandu sò esposti à l'umidità regularmente, i magneti ceramichi generalmente ùn si corrodenu nè arrugginiscenu.

✧ Fornitore di magneti in neodimio

AH Magnet hè un fornitore di magneti di terre rare specializatu in a ricerca, u sviluppu, a fabricazione è l'esportazione di magneti di neodimiu-ferru-boru sinterizzati d'altu rendimentu, 47 gradi di magneti di neodimiu standard, da N33 à 35AH, è a serie GBD da 48SH à 45AH sò dispunibili. Sè vo site interessatu à i nostri prudutti, cuntattateci avà!


Data di publicazione: 02 di nuvembre di u 2022