Cumu fà un cannone à rotaia cù magneti di neodimiu

Introduzione

U cuncettu di u cannone à rotaia implica a propulsione di un ughjettu conduttivu longu à 2 rotaie conduttive sottu l'influenza di u magnetismu è di l'elettricità. A direzzione di a propulsione hè dovuta à un campu elettromagneticu chjamatu forza di Lorentz.

In questu esperimentu, u muvimentu di e particelle cariche in u campu elettricu hè u flussu di carica nantu à u filu di rame. U campu magneticu hè causatu damagneti di neodimiu assai forti.

 

Passu unu:

U primu passu hè di preparà e strisce metalliche è i magneti. Pone i magneti longu a lunghezza di e strisce metalliche in modu chì currispondenu cù l'anguli di ogni piastra quadrata di metallu. Una volta finitu, appiccicate a piastra di metallu sopra à u magnetu. Per sta custruzzione averete bisognu di trè piastre quadrate di metallu, cusì ne piazzerete dodici.magneti più chjuchinantu à ogni barra o pista metallica. Dopu à quessa, mette a striscia di legnu in mezu à una fila di piastre metalliche. Pigliate qualchì altru magnete è metteli equidistanti da ogni latu di a barra di legnu per fissalla à a basa di lamiera.

 

Passu dui:

Cù e basi fatte, pudemu avà passà à l'elementi veri di u cannone à rotaia di u pezzu. Avemu bisognu di stallà prima e rotaie più impurtanti. Pigliate un pezzu di legnu scanalatu è incollatelu à a striscia principale di legnu nantu à a basa. Dopu, piazzate a più chjuca palla magnetica in u centru di a rotaia. Quandu liberate a palla, deve esse tirata longu a pista da i magneti digià in piazza è piantà si in qualchì locu vicinu à u mezu o à una estremità di a pista.

Infine, duvete esse capace di truvà una vittura chì spessu parcheghja solu à l'altra estremità di a pista.

 

Passu trè:

Tuttavia, stu cannone à rotaia ùn hè micca abbastanza putente per i nostri gusti. Per aumentà a so forza, pigliate qualchìmagneti più grandiè metteli da ogni latu di a fine di a rotaia (cum'è avemu fattu prima). Pudete aduprà qualchi magneti più alti o triplicà quelli più chjuchi esistenti.

Quandu avete finitu, mette u pruiettile sopra à u magnetu più novu è più putente. Avà, quandu liberemu a palla magnetica, duverebbe culpisce cù più forza è lancià u pruiettile.

U bersagliu pò esse tuttu, ma preferibilmente qualcosa chì assorbe l'energia è si deforma. Per esempiu, pudete vulete cunsiderà fà un bersagliu cù picculi magneti sferichi.

 

Passu quattru:

À questu puntu, u nostru cannone à rotaia DIY hè praticamente finitu. Avà pudete cumincià à sperimentà cù prughjettili più pesanti cù diversi materiali è diversi bersagli. Per esempiu, a cunfigurazione attuale duveria esse abbastanza putente per lancià una palla di piombu di 0,22 lb (100 g) cù abbastanza putenza per fà ravagii nantu à bersagli relativamente morbidi. Pudete piantà quì, o cuntinuà à aumentà a putenza di u vostru cannone à rotaia aghjunghjendu magneti sempre più putenti à a fine di u cannone à rotaia. Sè vi hè piaciutu stu prughjettu basatu annantu à i magneti, simu sicuri chì vi piaceranu ancu alcuni di l'altri. Chì ne dite di fà alcuni mudelli cù magneti?

Cumprà magneti inFullzen. Diverte si.


Data di publicazione: 30 dicembre 2022