Cumu si facenu i magneti di neodimiu

Spiegheremu cumumagneti NdFeBsò fatti cù una descrizzione simplice. U magnetu di neodimiu hè un magnetu permanente fattu da una lega di neodimiu, ferru è boru per furmà a struttura cristallina tetragonale Nd2Fe14B. I magneti di neodimiu sinterizzati sò fatti riscaldandu à u vacuum particelle di metalli di terre rare cum'è materie prime in un fornu. Dopu avè ottenutu e materie prime, realizeremu 9 passi per fà magneti NdFeB è infine pruduce prudutti finiti.

Preparà i materiali per a reazione, a fusione, a fresatura, a pressatura, a sinterizzazione, a machinazione, a placcatura, a magnetizazione è l'ispezione.

Preparà i materiali per a reazione

A forma chimica di u cumpostu di u magnetu di neodimiu hè Nd2Fe14B.

I magneti sò generalmente ricchi di Nd è B, è i magneti finiti cuntenenu generalmente siti non magnetichi di Nd è B in i grani, chì cuntenenu grani Nd2Fe14B. altamente magnetichi. Parechji altri elementi di terre rare ponu esse aghjunti per rimpiazzà parzialmente u neodimio: disprosio, terbio, gadoliniio, olmio, lantanio è cerio. U rame, u cobalto, l'aluminiu, u gallio è u niobio ponu esse aghjunti per migliurà altre proprietà di u magnetu. Hè cumunu aduprà sia Co sia Dy inseme. Tutti l'elementi per fabricà magneti di u gradu sceltu sò posti in un fornu à induzione à vuoto, riscaldati è fusi per furmà u materiale di lega.

Fusione

E materie prime devenu esse fuse in un fornu à induzione à vuoto per furmà a lega Nd2Fe14B. U pruduttu hè riscaldatu creendu un vortice, tuttu sottu vuoto per impedisce à a contaminazione di entre in a reazione. U pruduttu finale di sta tappa hè una lamiera colata à nastro sottile (lamiera SC) cumposta da cristalli uniformi di Nd2Fe14B. U prucessu di fusione deve esse fattu in un tempu assai cortu per evità l'ossidazione eccessiva di i metalli di terre rare.

Fresatura

U prucessu di macinazione in 2 tappe hè adupratu in a pratica di fabricazione. A prima tappa, chjamata detonazione di l'idrogenu, implica a reazione trà l'idrogenu è u neodimiu cù a lega, rumpendu i fiocchi SC in particelle più chjuche. A seconda tappa, chjamata macinazione à gettu, trasforma e particelle Nd2Fe14B in particelle più chjuche, cù un diametru chì varieghja da 2 à 5 μm. A macinazione à gettu riduce u materiale risultante à una polvere di dimensioni di particelle assai chjuche. A dimensione media di e particelle hè intornu à 3 micron.

Pressendu

A polvere di NdFeB hè pressata in un solidu in a forma desiderata in un forte campu magneticu. Un solidu cumpressu acquisterà è mantene una orientazione di magnetizazione preferita. In una tecnica chjamata die-upsetting, a polvere hè pressata in un solidu in una matrice à circa 725 ° C. U solidu hè poi piazzatu in un secondu stampu, induve hè cumpressu in una forma più larga, circa a metà di a so altezza originale. Questu rende a direzzione di magnetizazione preferita parallela à a direzzione di estrusione. Per certe forme, ci sò metudi chì includenu morsetti chì generanu un campu magneticu durante a pressatura per allineà e particelle.

Sinterizazione

I solidi NdFeB pressati devenu esse sinterizzati per furmà blocchi NdFeB. U materiale hè cumpressu à alte temperature (finu à 1080 ° C) sottu à u puntu di fusione di u materiale finu à chì e so particelle aderiscenu trà di elle. U prucessu di sinterizazione si compone di 3 tappe: deidrogenazione, sinterizazione è rinvenimentu.

Machinazione

I magneti sinterizzati sò tagliati in e forme è dimensioni desiderate aduprendu un prucessu di macinazione. Menu cumunemente, forme cumplesse chjamate forme irregulari sò prudutte da a machinazione per scarica elettrica (EDM). A causa di l'altu costu di u materiale, a perdita di materiale per via di a machinazione hè mantenuta à u minimu. Huizhou Fullzen Technology hè assai brava à fabricà magneti irregulari.

Placcatura/Rivestimentu

U NdFeB senza rivestimentu hè estremamente currusu è perde u so magnetismu rapidamente quandu hè bagnatu. Dunque, tutti i magneti in neodimio dispunibili in cummerciu necessitanu un rivestimentu. I magneti individuali sò placcati in trè strati: nichel, rame è nichel. Per più tipi di rivestimentu, cliccate "Cuntattateci".

Magnetizazione

U magnetu hè piazzatu in un dispositivu chì espone u magnetu à un campu magneticu assai forte per un cortu periodu di tempu. Hè basicamente una grande bobina avvolta intornu à un magnetu. I dispositivi magnetizati utilizanu banche di condensatori è tensioni assai alte per ottene una corrente cusì forte in un cortu periodu di tempu.

Ispezione

Verificate a qualità di i magneti risultanti per diverse caratteristiche. U pruiettore di misurazione digitale verifica e dimensioni. I sistemi di misurazione di u spessore di u rivestimentu chì utilizanu a tecnulugia di fluorescenza à raggi X verificanu u spessore di i rivestimenti. Test regulari in spruzzatura di sale è in pentola a pressione verificanu ancu e prestazioni di u rivestimentu. A mappa di isteresi misura a curva BH di i magneti, cunfirmendu ch'elli sò cumpletamente magnetizzati, cum'è previstu per a classa di magneti.

Infine avemu ottenutu u pruduttu magneticu ideale.

Fullzen Magneticshà più di 10 anni di sperienza in a cuncepzione è a fabricazione dimagneti di neodimiu persunalizatiMandateci una dumanda di preventivu o cuntattateci oghje per discute i requisiti di specialità di u vostru prughjettu, è a nostra squadra d'ingegneri sperimentati vi aiuterà à determinà u modu u più economicu per furnisce ciò chì avete bisognu. Mandateci e vostre specifiche chì dettaglianu a vostra persunalità.applicazione di magneti.

U vostru prughjettu di magneti di neodimio persunalizati

Fullzen Magnetics hà più di 10 anni di sperienza in a cuncepzione è a fabricazione di magneti di terre rare persunalizati. Mandateci una dumanda di preventivu o cuntattateci oghje per discute i requisiti speciali di u vostru prughjettu, è a nostra squadra d'ingegneri sperimentati vi aiuterà à determinà u modu u più economicu per furnisce ciò chì avete bisognu.Mandateci e vostre specificazioni chì dettaglianu a vostra applicazione di magneti persunalizati.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu

Data di publicazione: 21 dicembre 2022